niedziela, 12 marca 2017

parallel universes

KILKA INFORMACJI NA POCZĄTEK


znajomość serii
SUPERGIRL
oraz
THE FLASH
nie jest konieczna.

koniecznym jest zaś rozumienie
[chociaż w minimalnym stopniu]
TEORII WIELU ŚWIATÓW HUGH EVERETTA III,
która to w wymienionych wyżej seriach się pojawia i jest elementem dość istotnym.
tu pozwolę sobie wkleić cytat z cioci wikipedii:
       
„Według kwantowej teorii wielu światów Hugh Everetta III [...] wszystko co może się zdarzyć, zdarza się na pewno w którejś z odnóg rzeczywistości, która przypomina wielkie, rozgałęziające się w każdej chwili drzewo życia. [...] w tej przestrzeni znajdują się wszechświaty, które pochodzą od naszego wszechświata. Co chwila powstają w tej przestrzeni nowe uniwersa, za każdym razem, gdy powstaje we wszechświecie wybór (np. dana cząsteczka może poruszyć się kilkoma drogami i wtedy powstaje tyle nowych wszechświatów, ile jest możliwych dróg – a w każdym z nich cząsteczka porusza się po innej drodze)."

☄ 

DLA NIEZORIENTOWANYCH

THE FLASH ZIEMIA 2
mieszkańcy tego uniwersum postrzegają ją jako Ziemię 1.
źródło: arrow.wikia.com

SUPERGIRL ZIEMIA 38
źródło: arrow.wikia.com


DLA ZORIENTOWANYCH

akcja BOLIDE dzieje się na początku
DRUGIEGO SEZONU THE FLASH
oraz
PIERWSZEGO SEZONU SUPERGIRL
+ z wiadomych powodów nie planuję wprowadzać postaci mon-ela


w przypadku przyuważenia jakiegoś błędu/nieścisłości/pieprzenia od rzeczy
PISAĆ. INFORMOWAĆ. TRUĆ DUPĘ.
albowiem jestem tylko człowiekiem.


START SZACOWANY JEST NA KONIEC MARCA/POCZĄTEK KWIETNIA
wówczas uwolnię się wreszcie od wysysającego ze mnie chęci do życia projektu
I BĘDĘ WOLNYM SKRZATEM


that's all folks
ANME(n)

11 komentarzy:

  1. cześć, Anme, guess who ( ͡° ͜ʖ ͡°) przybyłam i raczej już zostaję, also serio, ziom, nawet w kody umiesz? ja już nie mam na ciebie siły. ja się poddaję. loks out.
    (zignoruj ostatni komentarz - telefon zeżarł mi kilka słów :<)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa Loksi! Jak miło widzieć znajomy nick :') nie rozjechał Ci się może wygląd bloga? Bo Avu biła mi na alarm, że u niej kiepsko - tak samo na lapku mojej madre.

      W kody jednak do końca nie umiem, albo przegapiłam coś bardzo prostego, bo kurna siwa, włożyłam w ten szablon mnóstwo pracy, a jeśli nie znajdę rozwiązania na to rozsuwanie się w różnych rozdzielczościach to będę musiała go zmienić :C

      ANYWAY, IT'S GOOD TO HAVE YOU HERE!

      Usuń
  2. jestem, jestem i chwilowo umarłam z tego wszystkiego. moje marzenia chyba się spełniły - wszyscy wracają do mnie na blogspot, a ja głupia siedzę sama od początku :(
    cieszę się, że też przybyłaś! <3
    ale btw. cudowny szablon. sama pamiętam jak trudno napisać poprawnie te tabulatory i dobrać rozdzielczość. u mnie niestety twój szablon się rozjeżdża, ale jak zmniejszyłam wielkość stron w przeglądarce, było w porządku, choć nic nie mogłam wyczytać XD
    jak mówiłam wcześniej na wattpad, nie odciągniesz mnie od tego opowiadania, zwłaszcza, że głównym bohaterem jest chris.
    czekam na resztę c:
    [kay]sley.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kay! Squad się zbiera w blogosferze, bo z wattka zrobił się okropny śmietnik.
      Szablon już zmieniony (szkoda trochę, ale ten też jest niezły). Chrisa będzie dużo, bo hedonizm przyda się każdemu :')
      ROZGOŚĆ SIĘ, ZAOPATRUJĘ MOICH GOŚCI W WIRTUALNĄ PIZZĘ!

      Usuń
  3. Anme, przez Ciebie zaczęłam oglądać Flasha, bo chciałam ogarniać Bollide (tak, te okładki, co na tt wstawiałaś, mnie skusiły).
    Ave blogspot, watt na komputerze ładuje trzy razy, a na telefonie odpierdala makarenę. Także czekam. XD
    Tylko ja Ci nie moge pochwalić szablonu, bo niestety widzę tylko kawałek kółka i czerwonego dymu. Acz po oddaleniu do 67% wiem, jak ma to wygląd nad I'm shooked. XD
    Pzdr,
    pentamerone (na bloggerze pod swoją jedyną tru ksywką)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Penta, jestem shooked, że skusiły Cię moje okładki, to normalnie mój osobisty goal XD

      Usuń
    2. Penta niezalogowana19 marca 2017 13:57

      Penta jest estetycznym stworzeniem i okładki często ją ciągną do różnych rzeczy, ale nie zawsze zostaje. XD

      Usuń
  4. Avia approved.
    Dodaj jeszcze gdzieś ► Źródła i będzie perfekcyjnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, przybyłam. I zostaję, bo cudny wygląd podbił moje serce. Odwiedziłam też tumblra, i oficjalnie zachwycam się wszystkim, co wyjdzie spod twojej ręki, Anme ;*

    Szkoda, że nie mogłam zobaczyć poprzedniego szablonu w pełnej okazałości, choć biorąc pod uwagę TT i tak wiem, że był super xD

    Ems chce już to czytać, bo nie może się doczekać rozwoju akcji, obsada jest wspaniała i przyciąga, co tu dużo mówić xD

    W sumie, to ja początkowo byłam sceptycznie nastawiona do uniwersum Supergirl, ale potem, potem pojawiła się Lena. I wcale się nie zdziwię, jak przez przypadek szipnę Karę i Meteorę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww Ems, moje serducho się raduje, że Cię tu widzę!
      Co do Kary i Mae... Well, mam zaplanowane dynamic duo Supergirl x Meteora, więc zobaczymy, co z tego wyniknie (tu wstaw emoji uśmiechniętego diabła) :D

      Usuń